Blablabla o pas mane yra S rezimas ant tos pacios rankenos tai netgi labai daznai tenka makaluoti tarp D<-->S. Tiesiog taip smagiau. Ir ka, nieko, vaziuoja jau 300k+ On 15/12/2018 18:12, RaR wrote: > Na tai paskaityk auto naudojimo instrukciją ir žinosi. Gi rašo, kad > važiuojant naudojamas tik akceleratorius ir stabdis, o ką nors > perjunginėti reikia tik kai pradedi važiuoti, prisiparkuoji arba > važiuoji atgal. O jeigu nori daryti taip, kaip sveikiau mašinai, tai su > ja iš viso nevažinėk, kartas ne karto pravažiuodamas, kad kas nors > neprirudytų. Dar gali apvilkti ją brezentiniu užvalkalu, tuomet ir po 20 > m galėsi džiaugtis, kad ji išsilaikė beveik tokia pat, kokia ir buvo. > > On 2018-12-15 14:49, Nioka wrote: >> Perjungus i neutrala desine koja ant stabdzio, jei reikia. Bet norejau >> paklausti ne apie patoguma ar komforta vaziuojant, o apie tai, kaip >> sveikiau >> tai automatinei dezei ir sankabai joje, kadangi nezinau, kaip ten >> padaryta, >> ir kas vyksta vienu ar kitu atveju. >> >> "Linas Petkevicius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message >> news:pv2r3b$bqa$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tai kur desine koja tada? man tai kaip tik bereikalingi judesiai toks >>> junginejimas - kame patogumas? >>> >>> On 2018-12-15 13:25, rolf2 wrote: >>>> O tai ka tas drocinimas? Kas ten drocinasi junginehant? Bbz, ismetu >>>> visada i neutrala privaziaves raudona, nx ten ta deze uzspaudus stabdi >>>> laikyt kai ji bando vaziuot? >>>> >>>> kardanas <blede@blede.com> Wrote in message: >>>>> D nes teoriskai dezei geriau nei drocinimas. Aisku jei nejudi 5 >>>>> min. Tai >>>>> gal jau nelaikysi tiek. >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> >>>>> >>>>> Caponi <caponi@caponi.lt> Wrote in message: >>>>>> D >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Caponi >>>>>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>>>>> >>>>>> On 2018-12-15 12:00, Nioka wrote: >>>>>>> Kokia pavara su automatine greiciu deze reiketu stovet ilgiau >>>>>>> kamstyje >>>>>>> ar >>>>> >>>> >> >