Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-12-20 09:17:36
Veikia skirtingai - ant Qashqajaus man praktiskai netrukde. Dar nuo
vairavimo stiliaus aisku priklauso. O ekologijai nauda manau kolkas tik
dėl įdirbio ateičiai. Daugiau metalo starteriui ir visai kitai
start/stop įrangai, dazniau keiciamas arba didesnis akumuliatorius ir
panašiai, manau bendrame fone neatmusa per automobilio gyvavimo laiką
pasiektos ekologijos.