Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: benamis
Data: 2018-12-20 23:23:04
Nezinau kaip tai igyvendinta, mano ne premium - 3cia. Jei pries
uzgesinant varikli vejelis pute smarkiai, tai uzgesinus sumazina greiti
gana smarkiai, bet kuri laika gana vesu pucia. Uzvedus varikli vejelis
grizta i pries tai buvusi nustatyma.

Negi to nepakanka eiliniam botanikui vazineti? Atmeskit krastutinumus -
dvi savaites metuose kai buna -20 ir +30 ir tiek ten tu problemu.