Gal rwd buvo, pas jas pavaru dezes gal 10 kartu sunkesnes, daugiau metalo turi ir reciau genda. Gyvenime rwd nebuvo nei reduktorius nei pavaru deze sugedusi. Net milijonus nuvaziavusiuose busikuose. Jokiu tepalu nesu nei dapylinejes neinkeites. Ar automatas ar mechanika, tik mechanikai ne karta teko sankabos diska keist, kai automatui isvia nieko. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message: > 2018.12.21 08:52, Doncius ra??: >> Ble ble, automatas ir yra tam, kad nereiketu nieko drocint. Esu vaziaves >> su vadyla, kuiris autostradoj pasiekdavo 110km/h, tada jungdavo N, kai >> greitis nukrisdavo iki 100km/h - vel jungdavo D ir greitedavo iki 110km/h. > > oj daug legendu yra, tame tarpe ir tikru, bet jos visos bent 10m senumo, > nes visi tiek isradinetojai senai pamokyti, ir labai skausmingai. mano > tevai pirmieji kaime turejo AT mashina, tai irgi toks kaip tech > stebuklas buvo. kaip nekeista, nors ir nelabai vadeliotojai zinojo > subtilybes - niekas neparejo per jos eksploatacija. o vat kituose > mazguose tai ji sistemingai gedo... > >> On 15/12/2018 12:00, Nioka wrote: >>> Kokia pavara su automatine greiciu deze reiketu stovet ilgiau kamstyje ar >>> pan. D ar N ? Su mechanine aisku, kad negerai "ant stabdzio ir ant >>> sankabos" >>> su ijungta pavara, o kaip su automatu? >>> >>> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/