Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: svyt
Data: 2018-12-22 00:14:39
Gal rwd buvo, pas jas pavaru dezes gal 10 kartu sunkesnes, daugiau
 metalo turi ir reciau genda. Gyvenime rwd nebuvo nei reduktorius
 nei pavaru deze sugedusi. Net milijonus nuvaziavusiuose
 busikuose. Jokiu tepalu nesu nei dapylinejes neinkeites. Ar
 automatas ar mechanika, tik mechanikai ne karta teko sankabos
 diska keist, kai automatui isvia nieko.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/