Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: RaR
Data: 2018-12-15 18:12:32
Na tai paskaityk auto naudojimo instrukciją ir žinosi. Gi rašo, kad
važiuojant naudojamas tik akceleratorius ir stabdis, o ką nors
perjunginėti reikia tik kai pradedi važiuoti, prisiparkuoji arba
važiuoji atgal. O jeigu nori daryti taip, kaip sveikiau mašinai, tai su
ja iš viso nevažinėk, kartas ne karto pravažiuodamas, kad kas nors
neprirudytų. Dar gali apvilkti ją brezentiniu užvalkalu, tuomet ir po 20
m galėsi džiaugtis, kad ji išsilaikė beveik tokia pat, kokia ir buvo.