Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: fenix
Data: 2018-12-20 22:17:11
2018.12.20 18:41, news reader rašė:
> Jeigu ten tas pats aisinas kur c5 stovejo tai nx nx kas per gaidys. Is
> salutinio i pagrindini neimanima isvaziuoti be streso. Jis tik siek tiek
> geresnis uz 3 pavaru opel ascona 1985 metu automata.

net neabejoju, kad tai lygiai tos pacios dezes variacija - ten 5 begiu,
kuris ejo i koki 30 skirtingu auto. ir jis nera tokis blogas. tiesiog
~2000m technologiju deze ir tiek. galiu tik pripazint, kad iki ZF, kaip
pas e46 netraukia, bet as patirties su bmw AT turiu tik epizodiskai.

palyginimas su 3 begiu dezem ne i tema, tevai tu metu auto turejo, ant
tokiu mokiausi vaziuot