2018.12.20 18:41, news reader rašė: > Jeigu ten tas pats aisinas kur c5 stovejo tai nx nx kas per gaidys. Is > salutinio i pagrindini neimanima isvaziuoti be streso. Jis tik siek tiek > geresnis uz 3 pavaru opel ascona 1985 metu automata. net neabejoju, kad tai lygiai tos pacios dezes variacija - ten 5 begiu, kuris ejo i koki 30 skirtingu auto. ir jis nera tokis blogas. tiesiog ~2000m technologiju deze ir tiek. galiu tik pripazint, kad iki ZF, kaip pas e46 netraukia, bet as patirties su bmw AT turiu tik epizodiskai. palyginimas su 3 begiu dezem ne i tema, tevai tu metu auto turejo, ant tokiu mokiausi vaziuot > fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote: >> 2018.12.20 14:14, newsreader rašė: >>> Bent jau Diesel+DSG6 kombinacijoje D nera kazkoks flegmatiskas, kad tai >>> erzintu ir reiketu pastoviai laikyti ant S. Kita vertus dyzeliui nera >>> labai sveika pastoviai laikyti padidintas apsukas. Velgi ekonomija plius >>> akustinis komfortas D rezime geresnis. Tai ir lemia, kad 95% laiko >>> vaziuoju ant D, o kartais jungiu S. >>> >>> On 20/12/2018 12:20, Lawrence Jamieson wrote: >>>> >>>> Tai aš tą suprantu. Aš klausiu nx makaluoti tarp S ir D. Jungi S ir >>>> varai. >>>> >> >> senovinis aisinas saabe po kokiu 2s piktesnio uzmynimo ta padaro >> automatiskai ir po kokiu 10s kai vel ramiau vaziuoji persijungia atgal. >> regresas tsakant >> >> > > >