Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: svyt
Data: 2018-12-30 20:43:01
Minant pedala iki dugno nuo pajudejimo, begiai jungiasi panasiai
 kaip S rezimu- variklis sukasi iki max apsuku. Net vien su S
 vaziuojant tik siek tiek didesnes apsukos, numynus iki dugno varo
 iki max apsuku, kaip ir dvigubas S gaunasi :), faktiskai pakanka,
 tas S toks +/- nebent is principo kazkur skubu ar noriu linksmiau
 prasivaziuot, realiai gatvej jei reik ka aplenkt, ilyst i srauta
 ziede ar greitkely minu iki dugno ir nereikia jokiu S, nes
 isiliejus i srauta masina pakankamai gerai toliau vaziuoja ir
 normaliu rezimu, kad ir todel jog sraute jau nebebuna ka
 lenkti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

"siaubas" <l1spam@rlc.snl> Wrote in message:
> ne tam jis ten yra ir su S rezimu nelabai susijes
>
> "svyt" <vytster@gmail.com> wrote in message

>>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/