Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: RaR
Data: 2018-12-18 21:25:25
Aš čia paskaičiau ir galvoju - ko jūs taip dėl to startavimo parinatės?
Niekada nekyla jokių problemų pradėti važiuoti nuo užgesusio variklio.
Bent jau su automatu - atleidi stabdį, kol koją permeti ant
akceleratoriaus - jau užsivedęs, nieko greičiau nebūtų jeigu ir nebūtų
užgesęs. O šiaip kai atjungimo mygtukas po ranka, tai visiškai jokių
problemų - jeigu nenusimato šviesoforų, prie kurių tenka ilgiau
pastovėti - paspaudžiu kad išsijungtų SS, kai tokį privažiuoju -
paspaudžiu kad įsijungtų SS.