Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: benamis
Data: 2018-12-20 22:33:56
Bet is kur jus traukiat tas problemas? Gal pirmi modeliai ir buvo
nedadielkos. Dabar gi visai protingos sistemos.

start/stop neisijungs jeigu sios sistemos nebus tam pasiruosusios:
http://users.telenet.be/hombre/images/istop2.jpg
ikonos desinej apacioj kampe.

pvz, kai budavo -20 tai is pilaites i centra tik viena/du kartus
ugesindavo varikli.

Siaip sistema neisijungia tik prilietus stabdi - reik smarkiau
paspausti. Tai jei matau, kad reiks tuoj judet tai nespaudziu iki dugno
ir viskas ten ok jei nori rauti pirmas :)