Nesakykit, ka as turiu daryti, ir as nesakysiu, kur jums eiti... :) "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:pvvv43$ue6$1@trimpas.omnitel.net... > tu viena karta isardyk tada nereikes nesamoniu rasyt > > On 2018-12-26 14:10, Nioka wrote: >> Kartu su sankaba, labai panasiai kaip ir senesniu smagratis kartu su >> sankaba. >> Nelabai zinau, tai paaiskinkit, ka suka starteris, jei nera smagracio? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:pvvjg5$mqf$1@trimpas.omnitel.net... >>> automate yra hidrotransformatorius. Apie smagrati nusisnekejai, >>> pasiziurek >>> https://en.wikipedia.org/wiki/Dual-mass_flywheel kaip jis atrodo siais >>> laikais.... >>> >>> On 12/26/2018 11:52 AM, Nioka wrote: >>>> Smagratis turi buti ir automate, tiksliau variklyje, nepriklausomai >>>> kokia >>>> yra greiciu deze. Bet smagracio kaip detales taupymas galimas tik 1)kuo >>>> reciau uzvedinejant starteriu (kad nediltu smagracio vainiko dantukai) >>>> ir >>>> 2)kuo reciau spaudziant sankaba (kad nebutu sankabos praslydimo, >>>> dilinancio >>>> smagrati). Bet smagracio dilimas nuo sankabos yra niekinis, kadangi >>>> visada >>>> sudyla sankabos diskai, o ne smagratis. Daugiau apkrovu smagratis lyg >>>> ir >>>> negauna. Sukasi paprasciausiai, leciau ar greiciau, perduoda sukimo >>>> momenta, >>>> savo mase ir inercija islygina alkuninio veleno sukimosi netolygumus. >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:pvv7m5$f7l$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> o is kur tas dmf automate? >>>>> >>>>> On 2018-12-23 21:56, newsreader wrote: >>>>>> Ne tai kad dyla, bet labiau apkraunamas DMF. >>>>>> >>>>>> Is wikipedia: Dual-mass flywheels were developed to address the >>>>>> escalation of torque and power, especially at low revs. >>>>>> >>>>>> On 23/12/2018 20:27, Nioka wrote: >>>>>>> Ka reskia "taupo smagrati"? Ant dideliu apsuku maziau dyla >>>>>>> smagratis? >>>>>>> Kurioj >>>>>>> vietoj tas "taupymas"? >>>>>>> >>>>>>> "newsreader" <mail@address.com> wrote in message >>>>>>> news:pvfpnv$u59$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> S rezimas naudojamas nes... >>>>>>>> >>>>>>>> 1. Mikrosekunde sutrumpina reakcija i tapkes paspaudima >>>>>>>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati >>>>>>>> 3. Leidzia greiciau isibegeti iki reikiamo greicio >>>>>>>> >>>>>>>> 2-3 kartus per diena ijungiu. Skant jeigu featuras yra, kodel juo >>>>>>>> nepasinaudojus. >>>>>>>> >>>>>>>> On 17/12/2018 09:52, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>> O nx makaluoti tarp D ir S? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >>