Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: svyt
Data: 2018-12-21 23:17:03
O kam makaluoti? Jei skubu jungiu ta S rezima ir tiek.
su sena
 masina atvazinejau apie 200 000 ir deze liko kokia buvusi, tai
 manau dariau viska teisingai, kuo maziau stengiausi judinti ta
 rankena.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/