Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: svyt
Data: 2018-12-21 23:44:12
Kad pas mane diskiniuose rankiniam stovi mazyciai bugniniai, bet
 del uzsalimo ir man atrodo kad tai kazkoks preito amziaus mitas,
 prirudijanper pusmeti tai teko patirt ne karta, bet kad prisaltu
 ir masina negaletu pajudet ner buve.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/