Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: qwerty
Data: 2018-12-18 17:07:27
Nu tai teisybė reiškia :)

O gaidinis tai i30 buvo su vieninteliu pliusu, kai ss nustojo veikt po kelių 
mėnesių. Vat jo neveikiantis ss buvo gėris. Visa kita bybis, ne mašina.

O dabartinė patirtis su dyzelnu superbu, o prieš jį benzininiu gofu. Abu 
nauji, nuo konvejerių, bet su gaidišku ss.

Vakarykštė situacija. Sukiojuos kieme per sniegus, prireikė išlipt iš 
mašinos jos neužgesinus. Sustoju, įmetu pavarą P ir darau dureles. Pradeda 
cypt signalas, kad kažkas negerai. Toks kaip kai atidarai dureles pvz prie 
pavaros D. Nu blet žiūriu į pavarų dėžę, ten P, ok, kas dar? Tada žvilgt į 
skydelį, ten rašo "įjungtas degimas" ar kažkas panašaus... Nesupratau... Vel 
žvilgsnis į skydelį - tachometras rodo 0. Blet... jobanas ss užgesino 
motorą. Tada spaudžiu knopkę kuria paprastai išjungi ss, bet ji nichuja jau 
neveikia ir motoras nesikuria, nes durelės buvo pradarytos. Turi blet pats 
sukti raktelį ir kurti mašiną iš naujo.
Ok, situacija nekasdienė, tačiau kai ir taip esi piktas ant genijaus 
sukūrusio ss, tai vėl turi galimybę jį mintyse bybiais pašert.


"Lapinas"  wrote in message news:pvb0oe$25j$1@news.i-klubas.lt...

(:
Tik neįsižeisk, šitas - epinis
"kartais reikalingus staigius akseleravimus įsiliejant į srautą kuriuos ta
sistema visiškai sufakapina."

Jauč kažkoks gaidinis pas tave SS buvo. Aš neteigiu, kad SS yra gėris, bet
man jis kažkaip nesutrukdo.
Čia visi tavo įspūdžiai iš "hunday i30"?

"qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> wrote in message
news:pvaso9$5a8$1@trimpas.omnitel.net...
> O mane užpisa, kad mašina gęsta/kuriasi tada kai sugalvoja. Aš vairuotojas 
> ir tik aš spęst turiu kada ji dirba, o kada ne. Jau nekalbant apie kartais 
> reikalingus staigius akseleravimus įsiliejant į srautą kuriuos ta sistema 
> visiškai sufakapina. Nx man galvot, kad čia blin kamštis, tai aš pamygsiu 
> tą mygtuką, o čia px, tegu gęsta. Užkūriau, reiškia dirba tol kol aš 
> išjungsiu.
> Prisimenu vienoj kontoroj turėjom tokius gaidžius hunday i30. Tai 
> vienintelis jų pliusas buvo, kad labai greitai sugedo tas ss ir jie 
> nebegęso. Niekas net necypteldavo per aptarnavimus, kas ss neveikia.
>
> "Lapinas"  wrote in message news:pvao59$pqd$1@news.i-klubas.lt...
>
> kujznajet. Pas Fiestą yra tas SS. Jokių parkių: labai greit persilaužiau
> sankabą įmint, jei matau, kad tuoj reiks po sustojimo judėt, arba jeigu
> kamštis tai mygtelni tą mygelį ir įsijungi SS kai prie šviesaforo stoji.
>
> "qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> wrote in message
> news:pvad9j$m1i$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man autoholdas liuks. O start stop tai baisiausia fyčia ever. Ir blin 
>> niekaip neįsitreniruoju kiekvieną kartą paspaust tą išjungimo mygtuką...
>>
>> "fenix"  wrote in message news:pv67ch$jl8$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2018.12.16 18:32, tranzoo rašė:
>>> On 12/16/2018 17:23, $enis wrote:
>>>> Mano turimame Vw tas BMT start-stop užknisa. Užknisa būtent
>>>>   traukos nebuvimas reikiamu momentu, daugiau nieko. Ko pasekoje
>>>>   nespėji įšokt į srautą iš šalutinio, ir tt.
>>>>
>>>>
>>>
>>> zinok pas vw, palyginus su skoda ir volvo - labai geras.
>>>
>>> anywai - mersas ir bnw isjungimo mygele padejo salia "engine start"
>>> mygeles. laabai patogu
>>
>> kaka pas vw ir autoholdas ir tas atminties nebuvimas
>