Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: nekas
Data: 2018-12-19 10:06:15
Cia kokioje real life situacijoje nuo suvokimo, kad "tuoj reikes
vaziuoti" iki realaus pajudejimo uztrukus 0.2-0.4 sekundes kyla kazkokiu
nepatogumu?

Tie ka start/stop uzpisa tai gal F1 dalyvauja, kur neimanoma nuspeti
kada uzsidegs zalia ir tada reikia staiga pajudet?

Na, arba kitas variantas, kai vairuojant nemastoma bent jau kelios
sekundes i prieki, ziopsoma kazkur, ir tada jau prireikia staigiai
reaguot. Pvz., jeigu neziuret paciam kada uzsidegs zalia sviesa ir tai
suvokti tik is to kazkas pradejo pypinti, o keleivis rekia "zalia, taigi
vaziuok!!!" - tada jo, tos 0.2-0.4 sekundes prideda streso.