Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-12-18 22:20:18
On 12/18/18 19:00, Teisybes Dele wrote:

> 2012 buvo automobiliu su autoholdu ir trosiniu rankiniu

Tai jis autoholda turi, bet anas suveikia tik tada kai nusprendzia, kad
masina stovi ikalneje ir paleidzia po 1.5 sekundes. Taip parasyta ir
manuale, apie kitus modus ten nieko neparasyta.

Permanentinis laikymas (kaip pvz panasiu metu passate) man rodos
imanomas tik tada kai yra elektrinis rankinis. Kad pastaraji uztraukt po
ilgesnio stovejimo. Nes kitaip gali islipt ir nueit, o masina atleidus
stabdziams prades riedet. Visokie skandalai, padavimai i teisma etc.