Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: gd
Data: 2012-07-16 12:02:35
1. Jei masina kad ir laikinai pasistatai ant zolytes ar saligatvio, tu
jau pazeidi taisykles. Uz tai gali drasiai gauti bauda.

2. Jei netycia aiksteleje parkavimo vietos yra subraizytos, turi
statyti pagal subraizyma. Kitu atveju jau pazeidi parkavimo tvarka.

3. Jei stovi zenklas "Stoveti draudziama" arba geltonas punktyrinis
bortelis, tu gali TIK ISSIKRAUTI is masinos daiktus ir "vaikus", bet
negali ju nesti i vidu. Jei nunesi ir prie masinos neliks zmogaus,
teoriskai tuo momentu gali apsilankyti pareigunai ir tave nubausti,
arba kas nors gali nufotografuoti (pvz Kedas). Jei visiskai legaliai,
issikroves ir palikes ant grindinio daiktus ir vaikus turi is karto
isvaziuoti, o sunesti turi kitas zmogus. Apie "zenkla sustoti
draudziama" arba istisini geltona borteli turbut nereikia jau aiskinti.
Prie ju niekada negali stoveti, na nebent esi invalidas.

4. Matomai nesi turejes mazu vaiku. Bent jau vieneriu metu vaiko
(kitokiu neturejau) tik grizes is masinos negali palikti vieno namie.
Visada turi buti bent vienas zmogus. Geriausiu atveju gali nebent
uzmigdyti ir rizikuoti isbegti pusvalandziui, bet tai gali uztrukti ir
valanda ir daugiau. Bet tik ekstra atveju ta mano zmona darydavo.
Masinos perparkavimas uz 1000m bent jau man i ta ekstra atveji tikrai
neieina.

Ignas brought next idea :