Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: Ignas
Data: 2012-07-14 01:56:10
matai gali buti keli kainu variantai, vadinkim "bazinis", "vadybininko", "boso" ir tt. Gali pasirinkt net ir "karaliaus" paslaugu paketa - tai bus 10 klapciuku, kurie visa para ratais vaikscios apie masina, valys dulkes, gros arfom ir cimbolais ir tt. Tiesa, teks atitinkamai susimoket, bet ka tai reiskia tikram automegejui.

O rimtai kalbant, reikia atsisakyt tokiu stereotipu, kad tipo numetei lita, ir valstybinis simfoninis orkestras bega grot vestuviu marso. Tokiu atveju moketum uz teise statyt masina toje vietoje, ir tiek - visa paslaugos esme, esu tikras, butu aprasyta sutartyje, kuria pasirasytum.