Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: Korke
Data: 2012-07-12 17:42:43
On 2012.07.12 15:33, VNO wrote:
> kas cia per kledesiai?
> konkreciai kas tau nepatinka?
> kad neturi kieme SAVO vietos? :D

man nesunku, aiskinu dar dar karta. Man nepatinka, kad savivaldybes
seniunijos atitinkami tarnautojai, gaunantys uz si darba alga neideda
jokiu pastangu ir neatlieka mano minetu daugiabuciu gyventoju esanciu
ANT valstybines zemes kiemu teritoriju "optimizavimo" pertvarkant
(parasiau ka turiu omenyje po siuo zodziu kurio tikeciausi is
savivaldybes) bent dalines klombas ir dirvonu plotus suprojektuotus
pries 20-40 metu, padarant bent po kelias-keliolika papildomu BENDRU
(tiems kas tanke parkavimo vietu kiemuose)

> ir dar karta - kas tau suteikia prioritera, jei tu gyveni ten ilgiau?

kur as rasiau apie MAN suteikiama prioriteta, as tik klausiau taves tavo
pafantazavimo, kuris skambejo "nera kur statytis masinos nepirk tam name
buto" isaiskinimo, isaiskinimo , KAIP nustatyti ta "nera". Kai kiemas
yra visu, salia esantis kiemai visu ir t.y. juos bet kada gali statytis
bet kas ? Kaip as nustatysiu ar man ten apsimoka eit gyvent, kad paskui
nedejuociau del parkingo ? Puse metu stebet ? Ar apklausa kaimynu atlikt
stilium, chebra, ar cia as rasiu vieta masinai? Kaip ?

> i SAVO kiema? :D
> kartoju - jis ne tavo.jis toks pats tavo kaip ir Petro is liepkalnio g.

blet blet, jei tu toks tiesmukas ir nesupranti parasymo cia, kad SAVO
kiemas turiu omenyje po mano buto langais esantis kiemas, o ne MANO MAN
nuosavybes teise priklausantis, tai rasysiu kaip pradinukui.

> kartoju - i to kiemo,kur tu gyveni, vietas tu irgi pirmumo neturi.
> karve - taitik pvz - kad jei name netelpa, tai pas kaimyna nekisi.
> o tu masina bandai ikisti ten kur vietos JAU nera.

o is kur nusprendei, kad JAU nera ? O gal tuo metu salia esanciam fules
stadione buvo rungtynes ir buvo suvaziave kruva ziurovu ir ten numete
masinas i VISU kiema (as gi nezinau kuri ten kieno). Ar jau pagal ta
viena paziurejima as galiu daryti isvada, kad jei ten nuspresiu gyventi
man nebus vietos ? Lygiai tas pats atvirkstinis variantas gali buti, kai
atrodo tuscia vakara kita, o paskui pyyyst ir zavalas, nes matai tokie
kaip tu "radejai" vietu is uz puskilometrio atrado ta vieta.
Todel vel griztu prie klausimo kaip siulai ivertinti vietos masinai
radima/neradima man renkantis gyv vieta jei kalbame apie 20-40 metu
mikrorajonus, kur namas prie namo , kiemas prie kiemo tesiasi kokius
10km ? Na tavo ta karves laikymo/talpinimo taisykle siam atvejui, kai
karves atveju viskas remiasi i jos dydi ir TAVO NUOSAVO buto ploti, o tu
ta pacia plokstele groji kalbedamas apie BENDRA KIEMA ir neprognozuojama
masinu is apylinkiu kieki.

> a nu jo :D
> karaliams netinka.
> visame pasaulyje zmones ziuri ar tures kur masina laikyti, o Korkei - netinka :DDDD

prasyciau zodziu junginio "zmones ziuri ar" isaikinimo, pagal ka ziuri,
kaip ziurejimas vyksta. Na, paaiskink, nes anot taves man gi viskas netinka.

> kaip tu nacionalizuosi kiema? :DDDD
> tu gal is Menulio?
> Jis jau valstybinis.

vaje, kodelciukui klausimas, ziurek pora pastraipu auksciau mano
paaiskinima apie zodziu prasme, kur kalba apie SAVO kiema buvo. Cia tas
pats zodziui nacionalizavimas, kuris manau visu buvo suprastas, kad
kalba apie sunu sikdinimo ploteliu panaikinima nesiekiant 100%
pritarimo, o >50% gyventoju kiemo namu.

> o kam man tuom domietis?
> as turiu kur parkuoti auto.

tai sveikinu, as irgi turiu, rasiau gi praeita karta, todel gal jau
trecia kart apie tai gali nerasyti besididziuodamas koks tu krutas, apie
reikala prasom rasyk, o ne visus mano klausimus atsakant "tai as turiu
kur parkuot ir ...."

> tai tu cia verksleni, kad tau siknos niekas nenuplauna ir nenunesa i silta parkinga.
parasiau pirmoje atsakymo pastraipoje ko verkiu, bet speju nesuprasi ir
eiliniam reply vel ta plokstele savo pragrojinesi.

> prasau, padaryk ten parkinga.

kai as turesiu igaliojimus ta daryti, i mano tiesiogines pareigos uz
kurias as gausiu alga tai ieis - tada ir darysiu, o dabar as pirmiau
manau tureciau klausti tu kurie turi du auksciau paminetus dalykus, alga
beje is tu paciu nabagu masinas neturinciu kur statyt gaunantys bando
cia miesto tvarkos priziuretojus zaist su lapukais-lipdukais.

> stebekis toliau.
> gal net gali pavydeti.
> tik nepamirsk - viskas pagal istatymus daroma.

> viskas 4 free? tau ant padekliuko?

nejauti, kad nusisneki ? tu gal irgi darbe sededamas, kai tau pateikiama
uzduotis tiesiogiai pagal pareigas uz kurias alga gauni sakai "ee, tai
cia as 4 free turesiu daryti", nes neatnesa dar salia pinigu uz tai?

> kiek zmoniuturetu tai daryti ir kokiu budu?
> tu ziuriu gerai teoriskai moki varyti.
> o su realybe teko kada susidurti?

o tu ziuriu apart "as randu kur masina pasistatyti ir man pajibat ant
visko" nieko daugiau ir nesugebi.

> tai bled kam rupi kazkokio grazolio automobilis ir jo parkingas?
> savininkui ar kazkokiam valdyninkui?

o tai kas tada valdininkui leisk paklausti turi rupet? kaip nuosavai
daciai plyteliu is gedimino pr atsivezt ar kas? valdininkui kas turi rupet ?

bet tai kuo toliau tuo labiau ziuriu nusisneki, kur as apie savo
automobili sakiau, aiskinu n-taji karta, kalba apie miesto gyventoju
gerbuvi! kuriuo turi rupintis ir ji palaikyti musu isrinktieji
savivaldybiu klerkai. Kurie dabar daugiau baudziamojom xuiniom uzsiima
sitoje srityje, nei kad kurti planus, daryti projektukus, kad ir
smulkius sioje konkrecioje problemoje sprendimo ieskant. Ar tau blet i
ta lenkiska galva atsiprasant tas nedashunta. Kol kokiu skauduliu turi,
kad kas antroje pastraipoje "TAVUOJU auto rupintis" , " TAVO tevu
kiemas", "TAVO ......", gal nuskriaude kas vaikysteje ar kokio bb ?

> jo,aisku nera.
> ir dar dziugu, kad randa zmones proto ir masinas uzpakruoja ne ant zoles.

tai ziurek tau nisa kokia veiklos, patapk parkavimo ne ant zoles vietos
suradimo konsultantu, rinka nereali tau butu.