Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: gd
Data: 2012-07-12 21:00:14
VNO wrote :

> is kur tokia informacija? :D
> tau valstybe gal ir saskaita apmoka?

Pamenu kai telsiuose ar kur ziema truko trasa ir puse kvartalo susalo,
kazkaip valdzios zmones lindo i eteri, siule sprendimus ir pagalba. Kam
ta daryti? Taigi privatus reikalas. Nu kazkas susalo, gali issikelti
kitur kur nera tokiu problemu.
Arba kai Kaune silainiuose daugiabucio butas buvo benzinu padegtas.
Meras net kompensacijas mokejo. Taigi, val privatus reikalas. Bloga
buta pasirinko.
Deja taip prolemos nesisprendzia.

> oooo :) nuo to reikejo ir pradeti - kad tu nesupranti.

Daug kas nesupranta, kodel keliu ir parkingu infrastruktura staigiai
pasidaro kiekvieno asmeninis reikalas. Jei gyvenu laukuose, taip mano
reikalas. Bet jei gyvenu rajone, kur kas 20 metru stovi daugiabuciai
ant savivaldybes zemes, tai cia jau ir savivaldybes reikalas. Be to
siuo atveju prasoma tik padeti neskausmingai sutvarkyti popierizma.

> cia tavosvajones,ciane realybe.
> jei miestas privalo rupintis tavo parkingu, o jie to nedaro - tai paduok juos
> i teisma :DDDDD pasijuoksime cia visi.

Cia realybe. Kaune laikas nuo laiko is savivaldybes pasigirsta kad
Silainiuose ar eiguliuose truksta parkavimo vietos, siulomi netgi
projektai kur tos vietos gali buti pleciamos. Negaliu sakyti kad nieko
nedaro. Bet kazko vis pritruksta.

> nera KO?
> parduoti buta ir iskeisti i geresni su parkingu?
> ar nera kaip parduoti masinos, nes nera parkingo.
>
> cia tu dabar pasakas pasakoji kaip Grimo broliai.
> panasiai dabar visi, kas neturi balkonu turetu pradeti reiaklauti
> issavivaldybes juos irengti :D

Ka savivaldybes mastu issprendzia toks iskeitimas? Ten gyvens kazkas
kitas, kuris taip pat tures masina. Balkonas yra buto priklausinys, o
parkingas ne. Kaune senuose rajonuose negali nusipirkti asmeninio
parkingo kaip buto priklausinio. Gali nebent eiti kryziaus kelius ir
padaryti bendra parkinga aplinkiniams namams ir dar tiem parkuotojams
kuriems tu siulai parkuoti uz 1000m. O bendrais parkingais privalo
rupintis savivaldybe kaip kad savivaldybe rupinasi gatviu ar kiemu
ivazu asfaltaavimu, zoles sienavimu ir pan.

> neturi kur ikisti karve ir dar uz tai plakti? :D
> keista ideja.

Pagal tavo suvokima normali ideja. Man asmeniskai - idiotizmas.
As turiu, parkuoju uz 200m, bet ten vietos yra tik del to, kad
absoliuti dauguma parkuoja ant saligatviu.

> O algos! Kubiliu nepamirsk pamineti.
> nes kaimecio (3 menesiai kaip vilnietis) mintis man aiski jau daug metu -
> masinai pinigu turiu, bet po to kurui, padangoms, draudimui ir parkingui - ne
> :D

nu tu man keistas... parkinga lyginti su padangom. Gal man dar ir
nuosavus kelius nusipirkti?