Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: Renookas
Data: 2012-07-13 12:43:25
tai samdyk saugos tarnyba pinigu surinkimui. paciam nesaugu tokias sumas
vezioti. ir apskritai pavedimu gal sakyciau geriau tokios sumos?:)

Ir apskritai jei jau tokios sumom kasdien operuoji tai gal verta ir apie
busta su tvarkingesniu parkingu pagalvoti?

"svyt"  parašė naujienų news:jtms1v$ksd$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai ka daryt, jei mano darbas dinamiskas ir as per diena turiu aplankyt
3-6 vietas- autodaliu parduotuves, klientus, autoservisus, muitine,
buhalterine imone kuri tvakro musu buhalterija, draudima, linava, transporto
inspekcija ir t.t. vazionet dviraciu per lietu? kaip as atrodysiu nulipes
nuo dviracio prasivaziaves per lietu ir purva? ar visuomeniniu transportu
kur kas antram trulike sedi po kelis kisenvagius, o as vezu grynus pinigus,
kuriuos dave rusai uz paslausgas, taip kokius 8000 euru padet i banka. tik
nieko neveikiantys valdininkai gali prisigalvot tokiu  nesamoniu.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)