Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: svyt
Data: 2012-07-13 08:45:05
o kodel taip yra tik vilniuje, nu ir kauno silainiuose, kituose miestuose to
nera? Kodel europoj naujuose rajonuose jau tokios problemos nera? gal reik
projektuojant namus suprojektuot ne tik saligatvius bet ir parkingus? dabar
kai nori sukist i kvadrata kuo daugiau naudingo ploto ir pasidaro absurdai,
zveryne pastate lusiu gatvej kruva daugiabuciu i rne vieno parkingo, tik
privaziavima nuasfaltavo, tai stato visi masinas paribio gatvej ar salikej
tu privaziavimu, ir tos problemos but ten nebuve, kol nestovejo sitie namai,
vietiniam pakaktu ir buvusiu parkingu, ar tas zirmunu 30 namas su visom
raidem, irgi kiemai ten buvo laisvi kol nepastate kruvos nauju namu be
parkingu, kodel tas yra leidziama- statyt namus be vietos parkuotis, kai
zinoma kad ir taip vilniuje su tuom beda, vietoj stovejimo aiksteliu
prapletimo, rado skyle ir prikiso 9 auskciu, kas tai ar ne savivaldybes
bukagalviskumas? ar cia vel mano problema kad kaiminystej isaugo daugiabutis
be savo parkingo?

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)