Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: VNO
Data: 2012-07-12 12:58:16
> tada gal dar apsviestum del sios tvarkos, jei as vaikas budamas i sita
> nama isikeliau iskart ji pastacius ir turejom jau tada ziguliuka ir
> statydavom kieme nuo jo atsiradimo datos, per 30m tevai tebeturi viena
> masina ir dabar jai kieme jau nebelieka vietos del naujai
> atsikrausciusiuju ar daugiau masinu prisipirkusiuju. Nes namu aplink
> nauju neatsirado, butai neissipute.

irrrr? tavo tevai tipo turi pirmumo teises?
MANO VIETA taisykleLietuvoje negalioja, nebent privati nuosavybe.
tai apie kokia tvarka norisuzinoti?

> Tai paaiskink pagal savo cia filosofija, kurie cia dabar turi pirmenybe
> "pirkti masinas pagal kiemo plota" ? Tie kur seniau gyvena? Draust
> naujokams pirkt masinas nes nera vietos jiems ? Tie kur neturi masinos
> pirkdami pirma nei tie kur turi 2 ir perkasi trecia? Ar cia tevai turetu
> parduot paskutine, nes nebelieka vietos del kitu atsikrausciusiu ar
> prisipirkusiuju ?

KOKIA dar pirminybe?:DDDDDDDDDDDD
Dar karta kartoju tiems kas tanke - jei vietos bute nera, karve irgi ten bandysi ikisti?
nusipirk tevams namu sugarazu.
o jei netinka toks sprendimas - tada sorry.
gali dar rezervuoti mokamavieta gatveje - savivaldybe tau pagelbes.

> Tavo sita filosofija tiktu, jei visi i nama isikelia vienu metu ir tada
> susitaria kiek vietos yra masinoms ir kiek to namo gyventojai gali
> tureti IR apsitveria nuo kitu ta teritorija (atsitvert beje ne visada

kitaip sakant - perki buta IR PARKINGO vieta.
ta nori pasakyti?

> pakanka slagbaumo, nes mano atveju tai apvaziuot ji del reljefo
> specifikos ten kaip 2 pirstu, bet be visureigio). Tada jau tu zinai
> pries pirkdamas, kad tau vietos nera kieme ir turesi suktis kazkaip jei
> isigysi.

slagbaumo nepakas.
tavo tevai ir tu (manau) irgi turite zinote, kad tame kieme JUSU vietu nera.

> ne sikime reikalas, kodel negali savivaldybe tokiu plotu (kur mano
> atveju max 1/5 viso kiemo "zalumos" versti aikstele(ko pasekoje

negali ,nesbus zmoniu pries tai.
pvz toks as ar pan, kurisvieta randa.

> nusirinktu nuo pusiau ant saligatviu ar ant zoles stovincui kokie 20
> automobiliu), pries tai informavus gyventojus ir duodant termina poros
> men pareikst galimom pretenzijom motyvuotom.

o jei nesusirinks dauguma?
katu tada siulai daryti?
toliau ant bordiuru ir zoles statyti?

> taip, 1982 statybos, bet esminio skirtumo siuo atveju tai manau nesudaro
> ? Ar ? Nes kaip sakiau nei vieno medzio, nei vieno suoliuko, nes vieno
> saligatvio, nei vieno vaiku aiksteles irankio nereiktu perkelt. Ir
> tikrai ne vienas toks tuscias plotas aplinkiniuose kiemuose egzistuoja.

nu tai reikia ten pastatyti vaiku aisktele, ar krepsinio stova ar suoliukus pvz.

> ta prasme ? vel ponas i krastutinumus. Niekas mano atveju ten neisima
> paskutinio zalio ploto is gyventoju, nenaikina paskutinio dvieju
> suoliuku ir medzio "parko". Juk gi Kedavaldybeje tikiuosi ne loxai

tai jei daugumai tiks -tai imkis darbu!
ar tikcia rasinesi?
aj tiksliai - tau gi itariu bus per daug darbo.
projektai, derinimai, paskaimynus eiti reikes...

> absoliutus sedi kur negaletu konkreciose savo seniunijose pamatyti kur
> beverciai "zali" plotai gali buti paversti, kad ir 5-10 stovejimo

o gal yra standartas - pvz min X% plotusaliu turi buti.

nederink, mokek baudas.
arba mokek tam, kuris vietoj taves derins.
irgi blogai?

> vat tegul tie visi netik statantys masinas ir pateikia savo pretenzijas

pafantazuok dar !!!!  :D

> argumentuotas (kur auksciau rasiau) kodel ju manymu tas lopinys dirvono
> kieme jiems yra gyvybiskai butinas. O beje, bendros nuosavybes net
> atveju ar nepakanka 50% pritarimo , nebutina visu 100% ?

kam tau tai zinoti, tu gi vistiek nederinsi, o tik cia pasakas rasysi.

> as apie tai, kad nebutina, ten po asfaltu kasti dar pusmetrio zemes,
> pilti zvyra, trombuoti, ruosti paklota asfalto dangai, nes po ja vazines
> nuo dviracio iki 30t furos kasdien, uztenka nukast dirvono pavirsiu,
> uzpilt skalda ir asfalto sluoksni, kad po lietaus nebutu purvynas. O kad
> ten vasara netycia jis ir kazkiek pases ar pasibanguos nuo lengvushkes
> tikrai ne beda.

o kiek cm butina kasti, kad 2t visuregisgaletu stoveti ir po karstos vasaros asfaltas liktu sveikas?
bandai israsti nauja standarta - "is akies"?
ar apsiimsi toki darba daryti?
nes ko tais itariu asfaltas tau normalus bus brangu, o pigesnio rangovas nedes - nes noresi pigiai ir su garantija.

VNO