Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: svyt
Data: 2012-07-14 22:02:56
nu nebutinai, as jau senai nedirbu nuo 8 iki 17, tai buna kad mano auto
kelis men nebuna prie namo, buna, kad paskui jis menesi stovi prie namo
nejudinamas kelias dienas, toks apsnigtas puse metro. Gal todel as taip
astriai ir nejauciu problemos,paprastai ji stovi leidziamoj vietoj, nu
iskyrus visokius rastelius, kad patraukciau nenaudojama auto.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)