Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: esquir.es
Data: 2012-07-13 09:07:19
tik mokestis turi buti bent jau 20'000 uz lengvaji automobili arba motocikla
ir 100'000 uz autobusa arba sunkvezimi. siekiant isvengti piktnaudziavimo,
kai gyventojai perseda ant motoroleriu, iskart verta pagalvoti apie tai
nustatytas bent jau 10'000 mokestis motoroleriams. dviraciai, pastebeciau,
taip pat ne ant medziu auga, ju gamyba tersia aplinka, be to dviratininkai
yra nedrausmingiausi eismo dalyviai, todel reiketu ivesti toki pati metini
mokesti, kaip ir motoroleriu vairuotojams, t.y. 10'000. del tokiu kardinaliu
priemoniu tikrai sumazetu kamsciai, zmones daugiau vaiksciotu pestute, o
biudzetas varvetu per krastus. deja, kol kas toliau kalbu nenueinama.