Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: svyt
Data: 2012-07-14 20:30:28
snekejau vienam vakareli su dabar jau buvusiu susisiekimo ministru
butkevicium, tai i visus panasius klausimus taip ir atsakinejo- sita tvarko
tas, kreipkis ten, sita problema sprendzia tas, kreipkis ten ir pan, is
kokiu 5 problemu apie kurias norejau isgirst ministro nuomone neisgirdau ne
vienos vizijos, tik atsifutbolinimus. Taip mes todel ir gyvenam kad
valdininkam rupi ne rinkeju, mokesciu moketoju gyvenimas, ju problemu
sprendimas, o kaip nusikratyt nuo saves darbus, teisinantis kad problemos
nera, yra tik pazeidejai ir truksta iniciatyvos. tai kam mes renkam
deputatus, veiklius iniciatyvius zmones i seniunus, merus, i seima? manau
tam, kad jie ir rodytu musu rinkeju grupes iniciatyva, imtusi veiksmu kurie
reikalingi mums, rinkejams. Kam po galais man reikalingas meras kuris
rupinasi savo kisene o ne miestu? juk renovuot, apsiltint daugiabucius
pinigu duos bankai, praplest parkingus, kazkada norejau irengt mokama
parkinga ant garazu kooperatyvo virsuliskese pasirodo kad be sansu, geriau
ruberoido stogas ir masinos ant zolyno, juk kad ir irengus pakankamai mokamu
aiksteliu, sudarius salygas joms nesudaryt monopoli, jos bus ir saugomos ir
kaina nevirsys 50 litu men, kas yr maziau nei nuolatinis bilietas, bet to
daryt as negaliu be iniciatyvos is zmoniu, uz kuriuos balsavo dauguma mano
kaimynu.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)