Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: VNO
Data: 2012-07-13 09:23:23
vietu kiekis yra nustatytas 1.1 vienam butui.
tik kiek prisimenu tos vietos neprivalo buti nemokamos.

t.y. tam tikra organizacija gali irengti prie tavo daugabucio 100 mokamu parkavimo vietu (kaip Fabu gete) .
tokiu budu bus ivykdomas reikalavimas.

dabar klausiams tau - ar tuose getose atsiras norinciuju moketi 70-100 Lt/men., ar toliau bus statoma bet kur?
kas tuos skaiciavimus atliks ir kas uz tai mokes?

VNO