Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: Kicker
Data: 2012-07-13 08:22:42
Nu o aplink mano nama - kieme 30, ivaziavime 60, gatvej 80 ir ant zoles 50.

As neteigiu kad jau visam mieste 100 % nera kur pastatyti masinos.

"Jonas"  parašė naujienų news:jtmmt3$f4e$1@trimpas.omnitel.net...

Su ta didziaja dalim tai dar klasuimas. Va aplink mano nama - kieme koki 40
masinu, ivaziavime 20, ant gatves dar koks 50. Ir 3 ant zoles. Tai kaip cia
su ta dauguma?

"Kicker"  wrote in message news:jtmkv8$cl0$1@trimpas.omnitel.net...

"Renookas"  parašė naujienų news:jtmkca$bou$1@trimpas.omnitel.net...

>tai jei as karviu ferma sugalvosiu pasidaryti tai man savivaldybe
>daugiabucio kieme tvarta pastatyti tures? Gi jai reikia rupinti mano
>gerove..

na cia manau du skirtingi dalykai. Parkavimas tai yra viso miesto gyventoju
(didziosios dalies) problema.  O karves - tai cia tik tavo.
Jei kiekvienas miestietis karviu fermos uzsimanytu na tada ir savivaldybe
turetu irgi del to kazka daryti.
Kodel pvz platina gatves, stato visokius viadukus, aplinkelius, na tipo
sprendzia kamsciu problemas? Paliktu 19 a. gatveles, jei jau visi tiek
prisipirko masinu kad y jas netelpa tai tegul stovi kamsciuose, priedo yveda
baudas uz stovejima kamstyje, taigi visi zinojo kad kamsciai axujeni tai
tegul del to atsisako savo masinu.

"gd"  parašė naujienų news:jtmjsj$b21$1@trimpas.omnitel.net...

VNO presented the following explanation :

> kam rupi svetimi nepatogumai?
> pirk garaza, nuomokis parkinga.

O kodel valstybe rupinasi kad daugiabutyje butu vanduo, kad sildymas
visada veiktu? Nx per prievarta sando priziuretojus? Taigi svetimi
patogumai. Tegul patys samdo, rupinasi, renovuojasi.
Jei savivaldybe visiskai nusiplauna nuo parkavimo problemu, as tada jau
nesuprantu kam ta savivaldybe reikalinga? Taigi visi viskuo patys
pasirupins.

> eik pesciomis ne 1000m,o 455.
> davajgalsugriaunamtavodaugiauguti,irvietoj jopadaromparkinga.
> o tau ismokesime uz1 m2 po 500lt.

Jei iseina, visada ta ir darau, bet jei nieko nesakysi, tai tuoj per
visa miesta pesciom eisi.

> ne nu tai aisku kad jo:D
> man svarbu, kad nesiktu po langais.
> neisivaizduoju kaip cia visokie Korkiai ir Co neverkia dar, kad uz
> draudima/kura/padangas moketi reikia :D

Tai as tau sakau, zmogus pirko buta, parkingo nebuvo ir nereikejo.
Dabar situacija pasikeite. Masina vistiek kazkur turi detis, ji stovi
ant zoles. Jei miestui px, tai ramu, tegul ir stovi ant zoles. Jei ne
px, tada tegul kazka inicijuoja, kad lengvai butu galima tas zolytes
iteisinti. Kam del renovacijos kazka daro? Imho sitoje vietoje kaip tik
yra kiekvieno asmeninis reikalas, o valdiska zeme, kurioje galetu buti
parkingas yra ir miesto reikalas.

> matai zino ir perka vistiek :D
> Pvz Fabijoniskiu getas.

Bet jie zino ka perka. Ten yra kur parkuoti. O cia nera.

> bandom. as uz.
> priverciam bendrijas apsirupintis parkingais, kitu atveju -
> daugiatukstantines baudos.

As ir uz. Galima dar neturincius kur parkuoti sustatyti rotuses
aiksteje ir viesai nuplakti.

> kas sake, kad tie parkingai turiten buti.
> tegul keicia butus i kitokius, kur yra vietos parkingui.

Masinu tai padaugejo. Kazkas turi planuoti miesto infrastruktura, ja
atnaujinti. Jo, visi taip ima ir pasikeicia, kaip kad ir visu algos
taip pat tampa didesnes negu vidutines.