Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: svyt
Data: 2012-07-14 22:48:54
tikrai ne. ir eismas kaip suorganizuotas, per koki kopenhagos centra varo 4
tarpusavi kertancios autostrados, kiek pamanu 8 juostu. skergatviai 4 juostu
ir kvartalu gatvytes, ten nuo bet kurio namo uz kilo eina autostrada, ir jei
nera autoyvykiu kamsciu nera, ir tokiuose miestuose centre isvis mazai kas
gyvena, gal tik pensininkai ir studentai, gal jo, jie masinu nelabai turi,
visi kiti atvaro is priemiesciu automobiliais darban, ir kiek maciau,
kiekviena imone turi pakankama parkinga darbutojams. nu yra parkingiukai ir
divraciams, jais dazniausiai negrai suvaziuoja. kur as dirbau, koldinge
isvis imonej buvo vienas dviratis kuriuo mes ikale varinejom parduotuven dar
nusipirkt jei baigesi, nemaciau dano ant dviracio ten. Visoj pramoninej
zonoj ir autobusu nepastebejau, saligatviai yra, bet jais niekas neaviksto,
dviraciu taku nera.
Zinau, kad vokieciai is bonos (gal 100 gal 200 km) varo specialiai olandijon
dviraciais pasivazinet savaitgali, yra turistiniai dviraciu marsrutai.
dviratis pramogai, bet kaip transporto priemone jis ne daugiau nei pas mus
kaime naudojamas, maciau prie autobusu kaime stoteles dviraciu kruva, bet
tai ir pas mus kur nors mazam miesteli prie parduotuves pamatysi daugiau
dviraciu nei ten prie parduotuves.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)