Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: gd
Data: 2012-07-13 10:07:51
Automobiliu mokesti bent jau as isspresciau labai paprastai. Sekanti
automobili pirkciau ne uz 12000lt., o uz 9000lt. Padangas pirkciau ne
naujas o devetas. Taupyciau ant remonto ir pan., nes pinigu yra tiek
kiek yra. Rezultate vistiek visi vazines ir visi parkuos. Garantuoju
100%

Grabu gal sumazes kazkiek, bet kazin ar tu grabu didmiesciuose tiek
daug yra. Kokiu antru golfu kaune jau beveik ir nesimato.