Tema: Re: pazeidimas 'ant zoles'
Autorius: esquir.es
Data: 2012-07-13 09:43:24
bet kadangi ir surinkti baudas niekas neprivalo (o taip pat neprivalo neimti
arba neduoti kysiu, negrasinti baudu rinkejams traumomis ir pan.), tai nieko
baisaus. mes is viso neprivalome gyventi civilizuotai, todel tu be reikalo
pariniesi del automobiliais uzstatytos vejos. aisku neprivalai nesiparinti,
bet statantieji neprivalo nepadeti ant tavo parkiu.