Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-28 09:33:24
Gal ta, kad Einsteinas buvo eiline popieriu ziurke patentu biure. Todel
kompetetingai jis pasisakinejo apie fizika, kuri ir buvo jo pagrindine
profesija, o ne apie Vienos konvencijos niuansus patentu teiseje. Nes pirmas
mano balta darbas su popieriais buvo sanitaras lavonoineje - tai dabar ash
pagal profesija patalogoanatomas ir galiu kompetetingai papriestarauti
shitai bobikei?

"Dainius"  wrote in message news:jpv5io$a66$1@trimpas.omnitel.net...

Einšteinas iš profesijos buvo patentų biuro darbuotojas, na ir ką?