Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Saulius K.
Data: 2012-05-18 09:48:57
Nu ble ble, smurtas.

Smurtas buvo visa ta laika kai ji pas Venckiene uzdaryta gyveno. Nuo to
karto, kai pernai pirma karta minia uzblokavo kelia, tai is viso turejo
stoga nurauti, kai vaikas jau pradeda kazka suprasti. Ka vaikas turi
isivaizduoti, kai prie namu pastoviai minia, visi kas netingi filuoja ir
aiskina ka ji turi kalbeti ir ka daryti. Galima tik isivaizduoti, ka
rupestigoji globeja ir seneliai jai visa ta laika snekejo. Gerai kad ji
dabar negali perskaityti visu tu nesamoniu, bet per telika vis tiek matyt
kazka girdejo. Stai cia yra tikrasis smurtas.