Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: DK
Data: 2012-05-18 15:24:29
Kas ir? "Ir" yra taip, kad venskiene rekia "mergaite pati neina", o kad
uzeit pas mergaite reikia bulgarkem kelia skintis.
Ir visiems taip tinka.  Fantastika!
Yvl'o nuoroda paziurek, kur mylimi gynejai mergaite po duztanciu stiklu
kisa. Keista tik, kad patys nepapjove tos mergickos ir neapkaltino
motinos, kad va, atvaziavo pasiimt ir su bugarke gerkle perpjove...