Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 14:59:33
bet tai va, nori gerai gyvent, turi but prstitutas, jei laikais savo morales
principu, net va dalneboiscikas vos gali isgyvent (nevezt cigareciu zapaskei
ir nevogt kuro is darbavio).
va net patikimos masinos dabar neturiu, vazineju (tikriau zmona) sefo
paskolinta damusta alfa. Nors smagi velniukas ;-) ir taupi. vakar gryzau 4
valanda taip dar ir nepriguliau, jei ka izeidzia sory. man ko gero signatura
reik pasidaryt- blaivas as dirbu o ne cia rasineju nesamones.
--
vyt/ /