Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Glebas
Data: 2012-05-17 12:27:49
Šiandien mačiau kaip klykiantį berniuką į darželį mama vedė...

O prieš kokį mėnesį mačiau kaip poliklinikoje prie kraujo ėmimo kabineto
klykė kokių 7 metų berniukas...kai po visko išėjo ir pradėjo rimti, savo
mamai pasakė "man tėtis sakė, kad nupjaus ranką ir aš bijojau"...

Lenkiu link to, kad tikrai ne visada pagal vaiko klykimą sprendžiama ar
paisomi jo interesai, ar ne. Ir prigąsdinti visokiais baubais galima taip,
kad net nesuprasi ko tas vaikas klykia...