Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-18 12:30:23
tai tu pasakyk :)
mano manymu mergaite turejo duoti ranka mama ir iseit.. nesimas/tempimas
pries vaiko valia mano supratimu yra prievarta.. kediene isnese 4-iese irgi
pries jos valia.. lygiai taip pat mergaite isnese pries jos valia.. ji
aiskiai isreiskia nenora eiti ir tai nebuvo paisoma..
tai ka tu rasei apie pjaustymus ir narkotines medziagas(kas galetu paneigti,
kad nera naudojama:)) ) jau yra fizinis zalojimas..