Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-18 14:36:15
teismas neleido mamai atstovaut dukters teisme.. nes "sprendime teismas
paminėjo, kad moteriai Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas pagrįstai nurodė,
kad moteris negali būti mažametės atstovė, nes byoje kaip galima nusikaltimo
vieta minimas jos nuomotas butas."

kaip cia dabar.. juk mama mano kitaip.. vienas teismas pasake, kad negalima
naudot prievartos pries vaika.. mama juk mane kitaip, tai ir leido naudoti..
dabar gal irgi mama manys, kad reikia kitaip daryt..