Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-17 12:44:06
Signalizacija rašė:
> Tu matai. Idomu gal visoms motinoms leidziam vaika pasiimt is gimdyklos po 3
> metu, kai susitikimu skaicius pasieks 6 val?

Pasiskaityk nutartį, apuoke. Ne aš tą sąlygą sugalvojau, o teisėjas.

Štai tiksli citata:
Sprendimo dalį dėl vaiko gyvenamosios vietos nustatymo, įpareigojimo
perduoti vaiką bei laikinųjų apsaugos priemonių panaikinimo nukreipti
vykdyti skubiai, nustatant sprendimo vykdymo terminą ir tvarką: nuo
teismo sprendimo priėmimo dienos, kasdien rengiami Laimutės Stankūnaitės
ir D. Kedytės susitikimai, kurių trukmė kaskart ilginama viena valanda,
pradedant nuo 2 val. trukmės susitikimų iki bus pasiekta 6 val. trukmė.
Ne vėliau kaip keturioliktą dieną D. Kedytė perduodama
motinai Laimutei Stankūnaitei. Laimutės Stankūnaitės ir D. Kedytės
susitikimus ir vaiko perdavimą organizuoti įpareigoti Kauno miesto ir
Kauno rajono Vaiko teisių apsaugos skyriai.