Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 04:14:41
nu kubilius kaip kubilius, as is principo gerbiu kai kuriuos jo sprendimus,
ypac lenku atzvilgiu, bet as artimai bendravau su daugeliu kurie poto tapo
konservatoriais, kai ispyre pirmaja aferistu karta su vagnorium priesaky,
tai ten grynai tokie kedai susirinke, jam tiktu ten eit, pritaptu tikrai.
zuokas neapsisprendzia is kur vejas papus, o beto tokio kedo akcijos sukelia
diskusijas visuomeneje, o tai kelia jo populiaruma, jei visuomenei netiks-
tai ne as, tai kedas, jei tiks, va mano iniaciatyva padaryta, o fotografas
liks uz borto, net zuokytes vestuvem nepakvies fotkinti, o tai vdrug kas is
sveciu ant pievos masina pastatys.

--
vyt/ /