Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Vytautas
Data: 2012-05-18 09:30:22
sakyciau kad nebuvo jokio smurto pries vaika. buvo tik vaikytas
primokytas/prigazdintas vienaip ar kitaip kazka daryti ir rekti tada kai
liepia ir pan. kodel vaziuojant su TIKRAJA mama autobusiuke vaikas neatrodo
nei nelaimingas, nei nebendraujantis? Visus tuos metus vaikas buvo
traumuojamas psichologiskai uzdarius ja namie, i mokykla ir ta jau neleido
eiti ir pan.
ir kai teiseja visokiais vardais isvadina teisejus, pareigunus, tai kaip ji
gali buti teiseja? ir kodel ji vis dar teiseja?
ir apskritai, kodel auksciausieji salies pareigunai kisasi sia istorija? ar
tai nera spaudimas teismams?