Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 14:34:55
ko tai prisimenu jo snekas- lietuvoj mafijos nera, kai kiekvienas mokejo
mokescius vilniuj brigadoms, kitur nezinau, sako filadelfijus ,alytuj nebuvo
reketo, bet as nezinau. apie ekonomika 92 nezinau, tai gali spekuliuot bile
kuom, as nesigincysiu, gal keleta sprendimu kitu patartas ir teisingu
padare, bet kad vagnorius buvo geriau uz kitus premjerus lubi, braza tai
tikrai nesutinku, gaila kad jie trumpam pabuvo premjerais. Bet politika
supynes, man va sove mintis- pati pirmoji pasaulyje demokratiska
konstitucija buvo 3 geguzes lietuvos DK. pas mus net nesvencia jos- del per
dideles demokratijos po 300 metu lietuva suvalge kaimynai. bijau kad del per
dideles demokratijos europoj lietuva, ir visa europos sajunga suvalgys
musulmonai po 300 metu.
istorija reikalinga tam, kad galetume teisingai ivertinti dabarti ir
numatyti ateiti.
praeitis kartojasi, va pakeisk mainkamfe zodzius zydas i zodzius oligarchas,
mafija ir su ta pacia knyga gali varyt i rinkimus.
--
vyt/ /