Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-17 16:13:37
O nėra kokio autoritetingos kontoros atlikto socialinio tyrimo, kiek proc.
visuomenės kuria pusę palaiko? Būtų gan reikšmingas indikatorius apie
pilietiškumą, sveiko proto lygį ir potencialią būsimo seimo sudėtį. Iki šito
besitęsiančio debilų parado aš, tiesą sakant, daug geriau apie tautiečius
galvojau. Dabar jau daugmaž aišku, kad ir valdžia papuola geresnė nei
nusipelnėm, ir gyvenam geriau nei esam verti.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:jp2shn$65m$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip manai, kuo remdamasis apkiautes teisejas byloje, kuria per padidinimo
stikla stebi visi Lietuvos runkeliai, priimineja sprendimus? Ir tokius kurie
nukeliauja iki AT ir is ten grizta nepakeisti?
Gerai pagalvok, jei turi su kuo galvot.