Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Arj
Data: 2012-05-19 00:04:25
hui.
isivaizduok atveji, kai atsakovas pinigu turi, jokiu bankrotu net nekvepia,
pajamos stabilios, bet minusas - jis sventa karve, antstolis neturi svertu
ji pajudinti, o tik graziai paprasyti nusiemes kepure.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:jp55ik$fd4$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
http://www.lrytas.lt/-13372439321335060311-policijos-jėgos-veiksmai-garliavo
je-tiksliai-tai-ko-reikėjo.htm)