Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Arj
Data: 2012-05-18 23:31:17
bliat bliat, kodel manes vaikystej tevai neklause ar as noriu eiti i vaiku
darzeli.
Ne tas zodis koks vaiko teisiu pazeidinejimas buvo. Kiekviena darbo diena.
O ir veliau mano teises pazeidinedavo, namu darbus liepdavo daryti.
Ir pas senelius i kaima vasara vezdavo, nors as noredavau kad pas teta i
kita kiama nuveztu.

"AurimasB" <auris1@splius.lt> parašė naujienų
pranešime:jp2l16$qlq$1@trimpas.omnitel.net...
> nu pasjuoju, daug niuancu manau lemtų tą sprendimą.. bet no kodėl pačio
vaiko negalima tiesiog paklaust? ar seneliai jau tiek smegenis praplovė?