Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: esguires,
Data: 2012-05-17 23:46:28
nu blet, cia negali buti kedas, 100pudowai kazkas juo apsimetineja. tikrasis
kedas aisku rinktinis debilas, kokiu nera ir greitai visai nebebus, bet cia
jau pereboras ir jam. suprantu, kad savivaldybe nera sviesuoliu forumas
(uztenka prisiminti tokius subjektus kaip sriubenas, su kuriuo snekedamas
niekada nelikdavai nuliudintas, sugebedavo senis pradziuginti netiketais
smegenu veiklos rezultatais), o dabartini mera sukompromituoti labiau, negu
jis talentingai sugeba pats, uzdavinys nelengvas, bet sitas "kedas" duoda
master class visiems juoduju technologiju meistrams. zuoko elektoratas pagal
ideja turetu laikyti sia tema nepadoria aptarineti geroje kompanijoje, o va
tau patarejas (nors, kaip minejau, speju, kad apsimetelis) kaip isijaute ir
triuskina busimasias sefo priesrinkimines pozicijas geriau uz bet koki
politini konkurenta. be reikalo bumcikas niufsuose nebesilanko, jo ir mero
tarpusavio santykiams tema "zuoko komandoje - megztosios beretes" suteiktu
nauju spalvu :D