Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 22:57:19
On 01/05/2012 10:48 PM, Dainiushas wrote:
> ne nu tai viskas būtų OK, jei tauta pati suprastų, kada reikia įsijungt
> šviesas. O bet tačiau kadangi pas kiekvieną riba individuali ir
> garantuotai atsiranda "matančių" tada kai jau niekas nebemato - nelieka
> nieko, kaip liept važinėt su šviesomis visada.

net jeigu yra tokiu, kurie padare tyrimus, ir sako kad tai blogai kitais
aspektais? kad tai sukelia kitokias problemas, kad auto parko reali
bukle neleidzia igyventinti idejos. kad netgi medikai pasisako pries
tai? kad tai vargina ir slopina kelyje. kad tai didina vaizdo kontrasta,
kad visa kita lieka antram plana ir daznai nepastebeta? kad vietoj pilno
vaizdo matai tik du taskus? kad per ryskios sviesos (o ju dauguma jau
visus 20 metu tokiu ir yra) NEIGIAMAI itakoja sauguma. bet juk visi jie
- lochai. newsai zino geriau. juk KET knygute - protingiausia.