Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:37:05
On 01/05/2012 09:32 PM, Dainiushas wrote:
> nori pasakyt, kol nebuvo reikalavimo jungt šviesas dieną, vienaakių nebuvo?

nu ir vel slanga apsimeti. aj bet koks skirtumas. juk kad ir ka
beparasyciau, busiu 'nusipelnes' buti pasiustas. o tamsta su pliusiuku
deliotoju chebryte visada liksi teisus. px kad is savo puses NEI VIENO
pagrysto argumento neisstenejot. o trolintoju, siuntinetoju vadini mane.
kai as daviau KRUVA info, garantuoju kad pats NIEKO neperskaitei. nes tu
tiesiog nematai reikalo, juk ir taip viska zinai.