Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-04 23:34:51
On 01/04/2012 11:29 PM, 911 wrote:
> atsauks tai bus atsaukta, totaliai poxui man ant sito klausimo, jau minejau seniau. Yra taisykles as jom  vadovaujuosi, o ne debilizmu uzsiimineju. tokiam stiliui varant taigi gali prisipist realiai prie bet ko.
> Tai eik kovok, jei matai spraga didele, pakeis galesi gal net nakty lempu nejungt :D pamyzcioji njiuwse ir pasibaigia viskas tuoj. Axujienas kovotojas visais klausimais.. Ziauriai geras sprendimas ir budas kovot- prisikabint ant automobilio kinietisku girliandu... ;)))))
> p.s. ir beje tikrai labai neblogai papildai kanalizacija, patinka.

tai kad as nekovoju. tik naudoju galva pagal paskirti.
siaip tai viska savo postu ir pasakei - realiai tau saugumas px. realiai
tau isvis px. tu tiesiog nori but populiarus ir su banda.
kad kartu su banda pazeidineji kruvas kitu KET taisykliu ir puse ju net
nezinai, tai cia aisku nepasigirsi. kazkodel vat labai didelis noras
pavaryt ant manes, nes as be lempu vazineju.
o myzhcioji i newsus tai cia tu jei nepastebejai. irgi patinka :)