Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 10:56:21
On 01/05/2012 10:52 AM, spakainas wrote:
> Aš tik dabar supratau, kad codekas ligšiolei galvoja, kad šviesos
> reikalingos tik tam, kad kelią matytum. Blin, kažkaip anksčiau
> nedasiprotėjau, my bad.

tai tu dar labai mazai dasiprotejai.
kai dasiprotesi, kad viso labo kelios masinos is simto vaziuoja su
tikrai TAM skirtom lempom, jau bus siek tiek geriau. kad tai itakoja
sauguma - dar geriau. kad tai sukelia kitas problemas - dar geriau.
kad netgi didele dalis DRL yra per galingi (irodyta metodais,
metodologija aprasyta, prie konkreciu nurodytu (keleto skirtingu)
aplinkos salygu ir t.t. kad as VISA sita buvau sudejes kazkada cia,
pdf'us, linkus, straipsniu istraukas. kad tada lygiai taip visi
pyzdavojosi, nieko neskaite ir lygiai taip pat visiems nepatiko :)
juk svarbiausia - patrolinti.