Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 11:02:09
On 01/05/2012 10:59 AM, spakainas wrote:
> Tu kažkaip labai įsijauti į "teisuolio" vaidmenį, tavo vienintelio
> nuomonė yra teisinga ir t.t.

tai kad atvirksciai - as kai kanors sakau, tai pagrindziu tai kazkuom,
siuo atveju - kitu (daugelio nuomone) darytais tyrimais, ju rezultatais,
surinktais dokumentais, profesionaliu vairuotoju nuomone is pirmu lupu
ir pan. o kuo remiesi tu?

> Tau ir butas yr gaidys, sodas 100x geriau bet kuriuo aspektu, ir
> kolonkės su faziku yra blogis, nors visas pasaulis tokias klauso, bet ką

visas pasaulis again :) blaivykites, nauji metai senai baiges.